Pääpaino etätapahtumissa vielä syksylläkin

26.3.2021

Onnistuimme Taloushallintoliitossa nopeasti muuttamaan koulutuksemme sekä tapahtumamme etätilaisuuksiksi koronan iskettyä viime vuoden alkupuolella. Vaikka voidaan sanoa, että valoa on jo tunnelin päässä, suunnittelemme seuraavan kauden toimintaamme siten, että syksyn 2021 pääpaino on edelleen etätapahtumissa. Tämän kevään osalta kaikki tapahtumat ovat etätapahtumia.

Vaikka etätapahtumat ja verkkokoulutukset ovat tulleet jäädäkseen, aiomme heti tilanteen salliessa panostaa taas laadukkaisiin ja inspiroiviin kasvotusten tapahtuviin koulutuksiin ja tapahtumiin, joissa ajatuksia vaihdetaan ja kollegoita tavataan vihdoin läsnä. Suunnittelemme, että näin olisi keväällä 2022. Odotamme innolla, että tapaamme taas kasvotusten!

Nyt meillä on tarjolla runsaasti etänä tapahtuvia kohtaamisvaihtoehtoja sekä verkkokoulutuksia. Käykää tutustumassa mahdollisuuksiin sivuilla koulutus.taloushallintoliitto.fi!

Yli 50 vuotena järjestetty lippulaivatapahtumamme Tili- ja veropäivät päästiin järjestämään etänä tämän vuoden tammikuussa. Osallistujia oli tavalliseen tapaan yli 1 000, ja tilaisuus sai arvosanan 4,5/5!

YleisetUusimmat Artikkelit