Haluatko mukaan Tili-instituuttisäätiön vahvistamaan PHT-rekisteriin?

4.4.2019

PHT-tutkinnon siirtyminen ylläpidon alaiseksi mahdollistaa sen, että Taloushallintoliitto voi julkaista verkkosivuillaan Tili-instituuttisäätiön vahvistamaa PHT-asiantuntijarekisteriä, josta työnantajat ja asiakkaat voivat helposti löytää palkka- ja henkilöstöhallinnon huippuammattilaiset. PHT-tutkinto on merkki osaamisesta ja motivaatiosta kehittyä palkka- ja henkilöstöhallinnan ammattilaisena, ja se parantaa asiantuntijan asemaa työmarkkinoilla. Vuosittaisen PHT-ylläpitomaksun hinnalla asiantuntija pääsee mukaan rekisteriin ja voi käyttää nimensä yhteydessä nimitystä PHT.

PHT-tutkinnon järjestämisestä ja hallinnoinnista vastaa Taloushallintoliiton yhteydessä toimiva Tili-instituuttisäätiö. Jos olet suorittanut Taloushallintoliiton tai jonkun muun tahon järjestämän PHT-koulutusohjelman, olet tervetullut mukaan PHT-ylläpitoon ja asiantuntijarekisteriin. Muiden tahojen koulutusohjelman suorittaneita pyydetään ilmoittautumaan mukaan vuoden 2019 loppuun mennessä. Tämän jälkeen mukaan pääsee mukaan vain Tili-instituuttisäätiön järjestämän virallisen PHT-tentin kautta.

Ilmoittaudu mukaan PHT-rekisteriin ottamalla yhteyttä Kati Stenmaniin, osoitteeseen pht@taloushallintoliitto.fi.

OsaaminenUusimmat Artikkelit