Hallitukseen etsitään uutta puheenjohtajaa ja jäseniä

22.3.2017

Taloushallintoliiton jäsenten kesäpäivät järjestetään Tampereella 6.–7.6.2017. Kesäpäivien aiheisiin johdattaa teema Matkaopas muutoksen tiellä.

Maanantaina 5.6. valitaan liiton uusi hallitus seuraavalle toimintakaudelle. Liiton uusittujen sääntöjen mukaan hallituksen puheenjohtajan kausi on 1 vuosi, ja muiden hallitusjäsenten kausi on 2 vuotta kerrallaan, korkeintaan 6 vuotta yhteensä.

Hallituksen nykyinen puheenjohtaja Vuokko Mäkinen on ilmoittanut, ettei aio asettua enää ehdolle. Hallituksen muista jäsenistä erovuorossa, mutta alle kuusi vuotta hallituksessa olleita, ovat Aarto Hirvi, Arto Korpi ja Kristiina Timperi. Näistä hallituksen jäsenistä Arto Korpi on ilmoittanut olevansa estynyt jatkamaan seuraavalle kaksivuotiskaudelle, mutta Aarto Hirvi ja Kristiina Timperi ovat lupautuneet olevansa käytettävissä jatkokaudelle.

Täytettävänä on siis yhteensä vähintään kaksi, mutta korkeintaan neljä uutta paikkaa hallituksessa: hallituksen puheenjohtaja ja jäsenen paikkoja 1–3 kappaletta.

Taloushallintoliiton vaalivaliokuntaan 2016–2017 kuuluvat Matti Rantala, Mikko Akselin, Ilse Alander, Urpo Salo ja Pekka Uotila. Valiokunta valmistelee henkilövalintoja kesäkuun jäsenkokoukseen ja tekee ehdotuksen jäsenkokoukselle valinnoista. Vaalivaliokunnan sihteerinä toimii Antti Soro.

PoiminnatUusimmat Artikkelit