Hae nyt KLT-tenttiin!

22.3.2017

KLT on taloushallintoalan asiantuntijatutkinto ja arvostettu merkki ammattitaidosta. KLT-tutkintoa suorittamaan voidaan hyväksyä henkilö, jolla on riittävä koulutus ja usean vuoden käytännön työkokemus. Haku tämän vuoden tenttiin on nyt auki.

Miksi suorittaisin KLT-tutkinnon?

KLT-tutkinto antaa uusia eväitä edetä työelämässä. Taloushallintoliiton teettämän tutkimuksen mukaan tutkinnon suorittaneille tarjotaan mielenkiintoisia ja haasteellisia työtehtäviä ja heillä on keskimäärin parempi palkka kuin niillä laskenta-ammattilaisilla, jotka eivät ole tutkintoa suorittaneet. Jotta tilitoimisto voi hakea auktorisoiduksi Taloushallintoliiton jäseneksi, heillä tulee olla KLT-tutkinnon suorittanut vastuuhenkilö.

Miten haen KLT-tenttiin?

Hyväksytyt hakijat kutsutaan KLT-tenttiin, joka järjestetään Messukeskuksessa 2.10.2017. Tenttihakemusten on oltava Taloushallintoliitossa 31.3. klo 16.00 mennessä. Hakulomake ja hyväksymisvaatimukset löytyvät liiton verkkosivuilta. Sivuilla voit myös testata, oletko KLT-kelpoinen.

Lisätietoja tentistä antaa Tuija ­Hämäläinen: tuija.hamalainen@taloushallintoliitto.fi, 09 6850 5728.

PoiminnatUusimmat Artikkelit