Jari Seppä on Taloushallintoliiton tuleva toimitusjohtaja

12.11.2020

Jari Seppä Tampereelta aloittaa toimitusjohtajan tehtävässä 18.1.2021. Hän on johtanut Accountorin palkkahallinnon liiketoimintaa vuodesta 2013 ja toiminut liiton hallituksessa 2018 alkaen. Accountor on yksi alan suurista toimijoista, ja palkkapalveluissa työskentelee yli 260 henkilöä.

Yli 25-vuotisen uransa aikana hän on työskennellyt noin kolmasosan kansainvälisissä yrityksissä johtotehtävissä ja toisen kolmanneksen yrittäjänä. Monimuotoinen ja laaja-alainen työkokemus antaa hänelle hyvät eväät luotsata liittoa eteenpäin voimakkaasti muuttuvassa toimintaympäristössä.

Jari kuvailee itseään yhdessä tekemistä ja suoraselkäisyyttä arvostavaksi henkilöksi ja kertoo kokevansa liiton arvot – asiantuntijuuden, avoimuuden ja yhteisöllisyyden sekä asiakaslähtöisyyden – itselleen osuviksi. Johtajana hän pitää itseään kaupallisena ja eteenpäin katsovana sekä vahvasti tulos-orientoituneena.

Jari odottaa työskentelyään liiton kipparina innokkaana, ja asiakasnäkökulmaa korostaen. Hän lupaa olla laajasti yhteydessä jäseniin ja sidosryhmiin tulevan kevään aikana.

Vapaa-ajallaan hän nauttii merellisestä elämästä saaristossa perheensä kanssa.

HenkilötUusimmat Artikkelit