Ota hyöty irti mainoskampanjasta – täydennä tietosi Tilitoimistohaku-palveluun

23.8.2016

Syksyllä 2016 aloitamme Tilitoimistohaku-palvelun mainostamisen yrittäjille. Nyt on hyvä hetki varmistaa, että yrityksenne näkyy edukseen tilitoimistohakua käyttäville asiakkaille.

Voit tarkistaa oman näkyvyyteesi testaamalla Tilitoimistohakua, joka sijaitsee Taloushallintoliiton kotisivun paraatipaikalla etu­sivun oikealla palstalla.

Saat palvelusta parhaan hyödyn irti, kun varmistat, että olet täyttänyt tietoja jokaiseen mahdolliseen kenttään (muun muassa palvelualueet ja palvelukielet).

Johtaja ja toimipaikkavastaava voivat päivittää Tilitoimistohaku-toiminnossa näkyviä yrityksen tietoja.

Toimi näin

• Kirjaudu sisään taloushallintoliitto.fi -> Oikeassa yläkulmassa linkki ”Kirjaudu”
  • Käyttäjätunnus on sähköpostiosoite, ja salasanan olemme lähettäneet erillisessä sähköpostissa aiemmin.
  • Jos saat herjan SSL-varmenteesta, kuittaa varmenne ja siirry eteenpäin. Sivustolla käytetään salausta, jotta tietojen siirto tieto­järjestelmien välillä on salattua ja turvallista.

Kirjautumisen jälkeen

Avaa Omat Sivut (linkki oikeassa yläkulmassa) ja tarkista yrityksen tiedot. Mikäli tiedoissa on korjattavaa, voit muokata niitä.

TÄRKEÄÄ: Täydennä yrityksen tiedoissa puuttuvat kentät. Kaikki kentät ovat tärkeitä Tilitoimistohaussa.

Muista tallentaa muutokset joka sivulla.

Lisätietoja jäsensivuille kirjautumisesta tai tietojen päivityksestä liiton jäsenpalvelusta:

Kati Stenman,
p. 09 6850 5729,