Taloushallintoliitto suosittelee jäsenilleen uutta TAL-vakuutusratkaisua

15.1.2019

TAL-vakuutusratkaisussa

1. Meklarin palvelut ovat osa ratkaisua. Meklari puhuu vakuutusyhtiön kieltä ja on aina tilitoimiston puolella tulkitsemassa ja tarkastamassa, että vakuutusyhtiö on tehnyt asiakkaan kannalta parhaan korvauspäätöksen.
  2. Turva kattaa TAL2018-mallisopimuksen palvelujen lisäksi myös liikkeenjohdon konsultoinnin ja perinnän. Tietoturva- ja rikosvakuutus on lisäosina neuvoteltu jäsenille edullisesti ja hyvillä ehdoilla.
  1. Edullinen hinta ja ratkaisun vakuutusehdot ovat saatavilla vain Taloushallintoliiton jäsenille. Lopullisen hinnan saat AONin verkkokaupasta (17.12. alkaen). Hintavertailua ja -arvion nykyiseen ratkaisuun voit tehdä lataamalla jäsensivuilta laskurin.

Jäsenen stepit:

1. tutustu vakuutusturvaratkaisuun Taloushallintoliiton TAL-vakuutusratkaisun sivulla.
  2. varaa kalenteristasi aikaa uudistaa vakuutusturvasi
  3. klikkaile itsellesi uusi, laajempi ja nykyistä halvempi vakuutusturvaratkaisu AON:in verkkokaupasta
  4. saat tilausvahvistuksen verkkokaupasta. Fennia toimittaa vakuutuskirjan, kun vakuutus astuu voimaan ja sen jälkeen saat AONilta laskun.
  5. tarkista ja maksa lasku. Muista irtisanoa vanhat, päällekkäiset vakuutuksesi!
EdunvalvontaUusimmat Artikkelit