Palkkahallinnon koulutusta entistä enemmän

Ota hyödyt irti Taloushallintoliiton laajentuvasta palkkahallinnon koulutustarjonnasta. Poimi listasta kiinnostavimmat ja käy ilmoittautumassa osoitteessa koulutus.taloushallintoliitto.fi.
26.3.2019 Eija Männistö

Palkkahallinnon koulutuksia on tarjolla usealle osaamistasolle

• aloittavan palkanlaskenta
  • ammattilaistason palkkahallinto
  • syventävä asiantuntijataso

Nopeita tietoiskuja muuttuvista säännöksistä

Tietosuora – ajankohtaista työsuhdejuridiikasta -koulutukset on tarkoitettu asiantuntijoille, jotka tarvitsevat tiedot alan viimeisimmistä muutoksista. Alaa seuraava työsuhdejuristi päivittää tiedot käytännönläheisesti. Useamman kerran vuodessa pidettäviin parin tunnin koulutuksiin voi osallistua omata työpisteeltä etänä.

PHT-tenttiin hakeutuvalle syventävää koulutusta

PHT-treeni on uusi keväällä alkava koulutus, joka valmentaa syksyn tutkintotilaisuuteen osallistuvia. Osallistuja saa tiukan tietopaketin tentin keskeisistä osa-alueista. Lisäksi käydään edellisen vuoden tentti kysymyksineen ja vastauksineen läpi perusteellisesti. Koulutukseen voi osallistua tulemalla lähipäiviin Helsingissä tai osallistumalla niihin etäyhteydellä mistä päin Suomea vain.

Tästä koulutuksesta voi valita haluamansa koulutuspäivät tai koko paketin. Koulutukset järjestetään maalis-syyskuun aikana, joten tenttipäivänä syyskuussa lait ja säädökset ovat tuoreessa muistissa.

Palkkahallinnon erikoistumisohjelma (aikaisemmin PHT-valmennuskurssi) alkaa syyskuussa

Uudistunut Palkkahallinnon erikoistumisohjelma jatkaa omaa osaamistaan kehittäville ja syventäville ammattilaisille suunnattua koulutustarjontaa. Sisällöstä vastaavat kiitosta saaneet kouluttajat, jotka perehdyttävät tärkeimpiin lakeihin ja säädöksiin käytännönläheisesti. Jotta koulutuksesta saa täyden hyödyn, on osallistujalla hyvä olla vähintään vuoden monipuolinen kokemus alan työtehtävistä. Koulutus järjestetään lähipäivinä Helsingissä syys-toukokuun aikana. Ennen lähipäiviä osallistujat tutustuvat aiheeseen tekemällä ennakkotehtävät. Lisäksi tehdään projektityö, jossa kerrataan kaikki koulutuksen osa-alueet.

Lue lisää PHT-Erikoistumisohjelmasta.

PHT-tutkinnon suorittaneille ajankohtaista asiaa risteilyllä

Vuosittain syyskuussa järjestettävällä PHT-risteilyllä on aina ajankohtaiset aiheet. Loistavat asiantuntijat kertovat keskeisimmistä muutoksista, eikä alan kehitystäkään unohdeta. PHT-asiantuntijoille suunnattu risteily tarjoaa paljon hyötyä käytännön työhön.

Palkkahallinnon ammattilaisille usealla paikkakunnalla

Palkkahallinnon tehopäivä on suunnattu palkka- ja henkilöstöhallinnon asiantuntijoille, ja sen aiheina ovat ajankohtaiset teemat. Koulutus järjestetään keväisin viidellä paikkakunnalla.

Aloittavalle palkanlaskijalle peruskoulutusta

Palkanlaskennan sekä keskeisimpien lakien ja säädösten perusteet käydään kattavasti koulutuksessa läpi, jotta osallistujille muodostuu palkanlaskennan käytännön kokonaiskuva. Koulutus on tarkoitettu palkanlaskennan tehtävässä aloittaville tai hieman jo palkanlaskentaa tehneille. Koulutus kestää kolme päivää ja se järjestetään lähipäivinä muutaman kerran vuodessa.

Keskeisimmät palkanlaskennat osa-alueet

Uusi keväällä julkaistava verkkokoulutus sisältää keskeisimmät työlainsäädännön määräykset sekä aihealueet, mitkä palkanlaskennassa on huomioitava. Koulutus sopii palkanlaskijan työn tueksi tai alan säännösten tietojen päivittämistä tarvitseville.

PalkkahallintoUusimmat Artikkelit